Αναγνώστες

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Hondos Center Ermou is full of Essence!

Essence προϊόντα: Πού θα βρείτε τις νέες σειρές των αγαπημένων σας καλλυντικών.


Κυρίες μου, μεγάλες και μικρές, εσείς που αγαπάτε τα προϊόντα της Essence, ψάχνετε αλλά δεν τα βρίσκετε, ή βρίσκετε μόνο άδεια ράφια στα καταστήματα καλλυντικών κι όσα υπάρχουν έχουν απομείνει μόνο από τις παλιές σειρές, τώρα βρέθηκε το κατάστημα που τα έχει όλα!!!!
Το Hondos Center στην Ερμού!!!
Πήγα σήμερα μια βολτίτσα, χωρίς να έχω συγκεκριμένο σκοπό αγορών και τί βρήκα;
Ένα stand γεμάτο από προϊόντα της Essence και η κοπέλα τα γέμιζε κάθε τόσο!!



 Υπήρχε επίσης άλλο ένα stand το οποίο περιλάμβανε τις νέες σειρές του φετινού Φθινόπωρου και μαζί και ένα νέο άρωμα της εταιρείας. 
Στο ταμείο δε υπήρχε και ένα διαφανές μπολ, ας πούμε, το οποίο περιείχε μανό της εταιρείας. Αυτά που αποσύρονται λόγω των νέων που είναι σε νέα συσκευασία και σύσταση.

Περιττό να σας πω ότι δεν ήξερα τί να πρωτοπάρω! Τα ήθελα όλα! 
Θα ακολουθήσει νέα ανάρτηση φυσικά, με πλούσιο φωτογραφικό υλικό, 
από τα καλούδια που πήρα!!
Πείτε μου κι εσείς αν γνωρίζετε κάποιο άλλο κατάστημα καλλυντικών 
με τόσα προιόντα, νέα, της Essence! 
Καθώς και αν σας αρέσει η νέα μορφή του blog μου!

Έως το επόμενό μου post, φιλιά πολλά σε όλες!!

12 σχόλια:

  1. Paradeisos!!!Emeis edw exoume ena poly mikro stand. Mou aresan poly ta proionta ths Essence, ta dokimasa prosfata kai pisteuw oti einai poly kala proionta!!!!!!!!!!!Filakia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικός παράδεισος με όλα τα απαγορευμένα στην τσέπη ''φρούτα''!
      Αλλά ευτυχώς είναι αρκετά πιο οικονομικά από άλλους.. πειρασμούς!
      Να 'σαι καλά!Φιλακια!

      Διαγραφή
  2. Essence ακούω και essence δεν βλέπω. Πρέπει να τρέχω μέχρι την Ερμού; Θα δοκιμάσω πρώτα τον Πειραιά. Ευχαριστουμεεεεε πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου!! Κοιτα, εγώ μένω Πειραιά κέντρο και στα Ηοndos Tσαμαδού που έχει Essence έχει πάντα τα ίδια και τα ίδια. Τα ράφια είναι τα περισσότερα άδεια και τα ανανεώνουν σπάνια!Πιο κοντά τώρα είναι και το "Beauty town", στον Κορυδαλλό, το οποίο έχει αρκετά Essence προιόντα, αλλά για μένα όχι περισσότερα από ότι είδα χτες στα Ηοndos της Ερμού. Αξίζει να πας μια φορά και να πάρεις αυτά που χρειάζεσαι. Το σίγουρο είναι ότι θα τα βρεις.
      Να σαι καλα!!

      Διαγραφή
  3. Τα είδα κι εγώ και τσίμπησα 2 βερνικάκια στις καινούριες συσκευασίες! Το άρωμα Blossoms ect το δοκίμασα και μου άρεσε πολύ, μάλλον θα ξαναπάω να το πάρω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. mariaaaa me kolasesssssssssss aaaaaaaaaaaaa 8elww kai egwwwwwwwwwwwwwwwww

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νέα σειρά,ε???:D Κάτσε να περάσω καμιά βόλτα από Αριστοτέλους να δω αν την έφεραν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μας τρελανες με τα νεα σου!! Τη Δευτερα θα παω βολτα στην Ερμου!! :-)))) Φιλακια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο post και οι φωτο! Μάλλον από εβδομάδα θα ανέβω Ερμού και θα περάσω μια βόλτα για να δω τα καινούργια essence.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αφού βρήκες πράγματα είσαι τυχερή.. Εγώ εδώ στην Θεσσαλονίκη σπάνια προλαβαίνω κάτι!! χαχαχαχ
    Περιμένουμε το επόμενο ποστ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. μμμ πρέπει να πάρω και εγώ το αποδεικτικό μέλους μου σύντομα!!! έχεις βραβειάκι Μαρία μου :)

    http://a-touch-of-colour-by-f.blogspot.gr

    φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωτεινη μου γεια σου! Ναι να πας οπωσδήποτε! Για το βραβειάκι σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή