Αναγνώστες

Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Όμορφη αγορά από Galerie de Beaute: Ένα πολύ πρακτικό και κοριτσίστικο σετ πινέλων.

 1 Σετ πινέλων σε μια μικρή και όμορφη θηκούλα!

Γεια σας κορίτσια! Καλή βδομάδα! Τί μου κάνετε; 
Εγώ καλά, αν και η Δευτέρα είναι η χειρότερη ημέρα μου. Ας σκεφτόμαστε όμως θετικά, γιατί μπορεί ακόμα και μια Δευτέρα να γίνει ξεχωριστή!

Ήθελα να σας παρουσιάσω μια πολύ ωραία αγορά που έκανα από τα Galerie de Beaute και την έχω καταευχαριστηθεί.
Πήρα ένα σετ πινέλων σε μια πολύ όμορφη θηκούλα ροζ λαμέ, ότι πρέπει για ταξίδια και μετακινήσεις. Είναι σαν μια μκρή θήκη γυαλιών. Πολύ ωραίο χρώμα και design. 
Ακόμα και η συσκευασία είναι πολύ κοριτσίστικη. Το σχέδιο με την κοπελίτσα που είναι εξωτερικά, κάνει το προιόν δελεαστικό! Βάζω την θηκούλα στη συσκευασία και την κρεμάω στο ντουλάπι των καλλυντικών μου για να μην κρατάει χώρο, αλλά και για να την βλέπω και να μου φτιάχνει την διάθεση.

Δεν είναι πολύ girly;


H θήκη περιέχει 5 πινέλα (από δεξιά προς τα αριστερά):
- ένα για ρουζ
- ένα σφουγγαράκι για την τοποθέτσηση των σκιών
- ένα για το άπλωμα των σκιών
- ένα για την γραμμή eyeliner
& ένα πινελάκι για το άπλωμα του κραγιόν.
Είναι όλα σε ροζ λαμέ χρώμα και σε μαύρο. Είναι πολύ ελαφριά και τοποθετούνται πολύ εύκολα ξανά μες την θήκη.

Αυτά από μένα! Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το σετάκι.

Πείτε μου την γνώμη σας, εγγραφείτε αν θέλετε στο blog μου
 και πείτε μου άν έχετε υπόψη άλλα τέτοια ''έξυπνα'' και πρακτικά πραγματάκια που 
μάς φτιάχνουν εκτός από το μακιγιάζ μας, και την διάθεσή μας!!

Φιλιά σε όλες!!


9 σχόλια:

  1. polu omorfo ,megia sou!!

    NEW POST!!! <3


    http://fashionsugarbubbles.blogspot.gr/2012/09/review-of-week-lierac-products.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Jiana μου! Σε ευχαριστώ πολύ! Μπήκα και το είδα το post σου από πριν!!! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. παρα πολυ ωραιο με γεια!! κ η τιμη αψογη κ ειναι οπως λες πολυ χαριτωμενο!
    πολυ ομορφο ιστολογιο
    εγινα αναγνωστρια σου
    φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είναι πολύ ωραίεες σου όλες οι αναρτήσεις!!!τώρα τις διαβάζω!φιλιά!!!
    http://jiubilo.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή