Αναγνώστες

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Erre due waterproof mascara: review

Review: ERRE DUE Volumizing Waterproof Mascara


Γεια σας κορίτσια!
Σε αυτή την ανάρτηση θα σας πω την άποψή μου για την αδιάβροχη μάσκαρα της αγαπημένης εταιρείας μακιγιάζ Erre Due. Δοκίμασα την μαύρη και την μπλε. 


Καταρχήν η μάσκαρα αυτή έρχεται σε πολύ ωραία φλούο συσκευασία, που δεν την μπερδεύεις με καμμία μες το νεσεσέρ σου! Είναι οφθαλμολογικά ελεγμένη και χωρίς Parabens.
Αν και είναι αδιάβροχη, που παραπέμπει σε θάλασσα κλπ., εγώ την χρησιμοποιώ και αυτήν την εποχή, όταν θέλω να 'ναι η μάσκαρά μου σταθερή όλη την ημέρα, από το πρωί ως το βράδυ, χωρίς να τρέξει.
Έχει πολύ ωραίο βουρτσάκι, πλαστικό, που το προτιμώ από το τρίχινο. Επίσης η άκρη του είναι επίπεδη κι έτσι το χρησιμοποιώ και κάθετα στις βλεφαρίδες χωρίς να μουτζουρώνομαι. 
Έχει πολύ ωραίο αποτέλεσμα. Ξεχωρίζει πολύ καλά τις βλεφαρίδες, δεν κολλάνε καθόλου μεταξύ τους και  τους δίνει ένα αποτέλεσμα ανοιχτό σαν αράχνη, που μου αρέσει πολύ. 
Από τις 2 αποχρώσεις, ξεχώρισα την μπλε, επειδή έχει πολύ έντονο χρώμα και λόγω του ότι τα μάτια μου είναι πράσινα, κάνει φοβερή αντίθεση, με αποτέλεσμα να φαίνεται ακόμα πιο φωτεινό το χρώμα τους! 
Δεν κρύβω ότι έκανε εντύπωση και στο αμόρε μου 
και πήρα πρωί πρωί ένα πολύ γλυκό κοπλιμέντο για τα μάτια μου!! 
:)

Φιλάκια σε όλες ως την επόμενη ανάρτηση!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου