Αναγνώστες

Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Essence: October' buys

EssenceOctober' buys: A new - small haul!


Καλησπέρα κυρίες μου 
και Χρόνια Πολλά για την Εθνική μας Επέτειο!

Μιας και μπήκαμε στο Φθινόπωρο για τα καλά, αγόρασα από την Essence 4 προϊόντα για τα φθινοπωρινά μου μακιγιάζ!


Μιας και είναι της μόδας το γκρι- ανθρακί και μιας που ταιριάζει με τα ανοιχτόχρωμα μάτια (όπως άκουσα πρόσφατα σε κάποιο tutorial), πήρα μια σκιά σε γκρι σκούρο χρώμα και ένα μολύβι ματιών στην ίδια απόχρωση.
Η σκιά είναι το νούμερο 64 και ονομάζεται "Greyhound"  και το μολύβι είναι το νούμερο 15 και τό όνομά του "Behind the scenes". Η σκιά είναι μια μαλακή σκιά, μακράς διαρκείας και το eye pencil ειναι ένα kajal μολυβάκι, επίσης μακράς διαρκείας και απλώνεται εύκολα. Τα χρησιμοποιώ και τα 2 προιόντα καθημερινά, καθώς το γκρι συνδυάζεται πολύ με όλα σχεδόν τα χρώματα, όπως το μαύρο.

Επίσης πήρα ένα ρουζάκι στην απόχρωση "Babydoll", No. 20.
Είναι ένα χρωματάκι όχι πολύ έντονο, καθημερινό, ευκολοφόρετο,
ό,τι πρέπει για αυτήν την εποχή! 

Τέλος, πήρα ένα μανό σε απόχρωση taupe, 
η αγαπημένη όλων μας για αυτή την σεζόν. 
Είναι της σειράς "Cherry Blossom Girl" της Essence και είναι το Νο.2, "My little kimono".
Πολύ καλής ποιότητας μανό, έχει ωραίο βουρτσάκι που το βοηθά να απλώνεται πολύ εύκολα και έχει πολύ καλή απόδοση χρώματος. Η σειρά αυτή έχει βγάλει και κάποιες άλλες αποχρώσεις, 2-3. Αλλά ειλικρινά θα άξιζε να βγάλουν περισσότερες. 
Το προτιμώ από τα νέα βερνίκια της Essence, "Colour and go". 
Στην φωτο που βλέπετε παρακάτω, το έχω περάσει μόνο μια φορά και έχω βάλει κι ένα top coat. 
Επίσης, για να σπάσει η μονοτονία, το συνδύασα με το Νο. 40 της Seventeen.

Αυτά από εμένα! Εσείς γράψτε μου τα σχολιάκια σας! 
Και αν θέλετε, γραφτείτε και στο ιστολόγιό μου!
Μόλις συμπληρώσουμε τις 100 followers, 
θα κάνω ένα super giveaway, για να σας ευχαριστήσω!
Φιλιά σε όλες!


11 σχόλια:

  1. Πολυ ομορφα προιοντα! η essence συνδυαζει την ποιοτητα με τις οικονομικες τιμες γι αυτο τον τελευταιο καιρο την εχω αγαπησει πολυ!
    η γκρι σκια μου κεντρισε το ενδιαφερον θα παρω κ γω μια ειναι πολυ βολικο χρωμα
    επισης μαρεσουν πολυ τα ονοματα των προιοντων της γενικα

    φιλιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Caramellitsa moy, ευχαριστω πολύ!!
      Να την παρεις την γκρι! Ειναι πολύ ωραία σκια!
      Φιλια πολλά!

      Διαγραφή
  2. Εχεις πολύ ομορφο blog!! Σε ακολουθώ στο gfc, αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικο μου

    http://fashionattemptt.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πηνελόπη μου!
      Θα γινω κι εγω μελος στο δικο σου!

      Διαγραφή
  3. Τα essence απλά τα αγαπώ!Πάντα θα πάρω κάτι όταν βγω για αγορές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα όλα! Οι μονές σκιές της Essence υπέροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου, σε ευχαριστώ!
      Εσυ ποιες σκιες μονές έχεις από Essence ?

      Διαγραφή
  5. τελικά δεν υπάρχει μήνας χωρίσ essence στο καλαθάκι των αγορων μας.. πολυ καλο το blog σου!!!
    http://beautyandfashiondowntown.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή